Buscar en ADSADN Buscar en Google

domingo, 14 de octubre de 2007

Perfil d'en Kim

Així de simple, així de natural entrevista a un dels seus col·laboradors: en Kim

Per què vas escollir Biologia com a carrera?

Bé, suposo que com tothom: una diana, 3 dards, sumes la puntuació i comptes les lletres de l'alfabet. Em va sortir la B i ma mare em va dir que Veterinari era amb V...

Com vas arribar a aquest blog?

Entre els milers de camins que pot seguir un llicenciat en biologia (docència pública, docència privada, mendicitat pública, mendicitat privada, robatori públic (funcionariat), robatori privat (el de tota la vida)) vaig decidir apostar per la docència en el sistema públic; pas indispensable: CAP. En ell vaig trobar, entre altres mediocritats, a la banda d'impresentables amb inquietuds que ara redacta aquest blog (I love you too ;-))

Suposo que no et dediques exclusivament a aquest blog. Estudies o treballes?

Em decico al robatori públic (vegeu funcionariat). Com us sentiu al saber que els vostres impostos financien les meves borratxeres? Bé, si us serveix de consol, amb el que em paguen tinc per beure més aviat poc...

Hi ha alguna cosa més que creus que hem de saber?

Vaja, per la pregunteta sembla que hagi de confessar una infidelitat o algo... No sé... doncs sóc O+, de petit em pentinàven amb la clenxa al costat, i no tinc al.lèrgies a medicaments, però si m'acosteu un gat, esternudo el fetge i se m'inflen els ulls... Ho he fet bé?

Entrades publicades:

Quan "els bons" són "els dolents"
Donant corda als bacteris
La lletra... amb emocions entra