Buscar en ADSADN Buscar en Google

domingo, 14 de octubre de 2007

Perfil de la Vero

Així de simple, així de natural entrevista a un dels seus col·laboradors: la Vero

Per què vas escollir Biologia com a carrera?

Va ser gairebé com una revelació. Tenia 11 anys i era a classe de Ciències Naturals. El professor va dir: "Obriu els llibres per la pàgina ... " i allà vaig descobrir que existien uns bitxets molt petits anomenats bacteris, que no es podien veure a simple vista! i un aparell, anomenat microscopi, que et permetia veure'ls! Veure el que el nostre ull no pot veure i encara així existeix. Vaig descobrir que existien altres realitats i jo volia saber-ne.

Com vas arribar a aquest blog?

Cada situació en la qual ens trobem sol estar propiciada per una sèrie de petites decisions que de vegades semblen insignificants i banals. No sé en quin moment exacte vaig decidir que volia escriure sobre biologia, però el que si recordo va ser quan en Salva i jo vam parlar del tema. Va ser en un sopar amb un grup de companys. Aquella nit es va començar a gestar la idea. La veritat és que hi havia molt vi i ens el vam beure. Tornant a la pregunta de com vaig arribar a aquest blog crec que ja tinc la resposta: va ser el vi.

Suposo que no et dediques exclusivament a aquest blog. Estudies o treballes?

Actualment treballo en una empresa del sector de la biotecnologia i sóc una mena de gestora de projectes d'investigació. Això ho combino amb feines de traducció científica que em van sortint.

Hi ha alguna cosa més que creus que hem de saber?

Hi ha moltes coses més que tots hauríem de saber, però he de ser només jo qui us les expliqui?

Entrades publicades

Actualitat

Opinió

Aquest/a mes/setmana en