Buscar en ADSADN Buscar en Google

viernes, 5 de octubre de 2007

Perfil de l'Anna

ADSADN entrevista un dels seus col·laboradors: Anna.

¿Per què vas escollir biologia?
El meu primer motiu (per allà als 4 anys) vas ser força banal: bàsicament, per imitació d'un referent. Amb els anys vaig anar canviant d'opinió diverses vegades, però quan vaig haver d'omplir la casella de les PAAU no vaig tenir cap dubte en tornar als orígens i marcar Biologia com a primera, segona i última opció a totes les universitats que vaig trobar. Bé, he de confessar que a l'últim moment em va cridar el cantó fosc i vaig estar a punt de passar-me a la filosofia, però vaig decidir que encara tenia menys futur que la biologia.

¿Com vas arribar a aquest blog?
Doncs com tot en aquesta vida, per una combinació de factors atzarosos. En primer lloc, en un afany d'obrir portes de cara el futur, em vaig apuntar al CAP abans de que el suprimissin, i allà -gràcies entre d'altre coses al Senyor del Anells- vaig conèixer al Salva i vam compartir el nostre interès per la ciència, l'ensenyament i la divulgació. I una cosa va portar l'altra: primer un grup per preparar oposicions (en el meu cas com a divertiment o opció de futur, perquè si més no de moment no tinc interès en presentar-m'hi), després el frustrat blog de Llifex i, finalment, un mail del Salva amb la idea de cristal·litzar les nostres inquietuds en el blog que teniu a les mans.

Suposo que no et dediques exclusivament a aquest blog: ¿estudies o treballes?
Aquesta pregunta pot tenir diferents respostes, però em limitaré a dir que estic fent la tesi a la Unitat de Biologia Evolutiva de la Universitat Pompeu Fabra i que em queda encara un anyet, així que en això estic, acabant la feina i meditant sobre el meu futur.
A part d'això, imparteixo algunes classes quan em deixen i m'apunto a totes les activitats que em cauen a les mans i tenen alguna cosa a veure amb la divulgació científica, la darrera d'elles unes xerrades en escoles en el marc de la Setmana del Cervell.
Ah, i a estones lliures regento un altre blog, faig teatre, pinto figuretes de plom, faig scrapbooking, construeixo models de paper, em dedico a la rebosteria, escric contes curts que guardo en privat o publico per la xarxa... ah, tot això no calia?

¿Hi ha alguna cosa més que creus que hauríem de saber?
Les tres lleis de la robòtica i la resposta a les endevinalles d'en Gòl·lum.
Que la força us acompanyi.

Articles publicats
Actualitat:
Notícies:
Ressenyes de llibres:
Anuncis:
La blogosfera diu