Buscar en ADSADN Buscar en Google

domingo, 14 de octubre de 2007

Perfil de l'Albert

Així de Simple, Així de Natural entrevista un dels seus col·laboradors: l'Albert.

Per què vas escollir Biologia com a carrera??
Doncs miri, no ho tinc molt clar... A mi m'agradava la bioquímica, així que vag pensar que faria biologia (si no, haqués fet química). Però, ai las, que n'ets de cruel, destí, que ens veus ballar en el teu teatre com titelles sense cap! Es va creuar la Botánica en el meu camí, vaig reconèixer la meva vocació veritable i vaig jurar-li fidelitat eterna.

Com vas arribar a aquest blog??
En Salva em va explicar el projecte. Em va semblar molt interessant, i vencent la indolència i el caos organitzatiu que em caracteritzen, vaig decidir afegir-m'hi.

Suposo que no et dediques exclusivament a aquest blog. Estudies o treballes?
Homeee... Digue'm que estic intentant acabar una tesi sobre diversidad vegetal espontània (gent sense escrúpols en dirien de males herbes) en cultius extensius de secà i intento treure el cap en el món de l'ensenyament secundari i la divulgació científica. I bé, de fet, "lo mismo te plancho un huevo que te frío un paraguas"...

Hi ha alguna cosa més que creus que hem de saber?
El meu advocat em recomana que no els expliqui res més.

Entrades publicades